کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

کره جنوبی همچنان متشنج گزارش میشود

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۵۵ ب.ظ
تظاهرات هزاران نفری در کره‌جنوبی علیه نشست گروه 20

خبرگزاری فارس: دهها هزار نفر از فعالان سیاسی در پایتخت کره جنوبی در اعتراض به نشست 20 کشور صنعتی جهان که قرار است هفته جاری برگزار شود، تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دهها هزار نفر از فعالان سیاسی سئول، امروز یکشنبه علیه نشست گروه 20 (G20)، که قرار است هفته جاری در سئول برگزار شود، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند و صدها تن از این جمعیت عظیم، با مأ‌موران پلیس کره جنوبی که برای متفرق کردن جمعیت تظاهرات‌کنندگان از اسپری فلفل و دیگر اسپری‌ها استفاده می‌کردند، درگیر شدند.
بر اساس این گزارش، جمعیت تظاهرات کنندگان که شامل فعالان سیاسی حزب کارگر کره جنوبی بودند و تعداد آنها 20 هزار نفر اعلام شده است به همراه دیگر سازماندهنگان این تظاهرات به 40 هزار نفر افزایش پیدا کردند، در اعتراض به برگزاری نشست گروه 20، شعارهایی را سردادند و در خارج از شهرداری "سئول پلازا " که توسط هزاران پلیس ضدشورش محاصره شده بود، آوازهایی را در اعتراض به این نشست سر دادند.
رهبران معترضین فریاد می‌زدند: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که کشورهای گروه 20 درباره تمامی آینده جهان تصمیم‌گیری کنند.
خبرگزاری فرانسه ادامه داد که صدها تن از معترضین تلاش کردند تا در مقابل هشدارهای مأمورین پلیس به سمت مرکز شهر حرکت کنند و در مقابل سپرهای پلیس ضد شورش مقاومت کرده و به سمت مأمورین پلیس حرکت می‌کردند.
هزاران نفر دیگر نیز با به دست گرفتن شمع‌هایی در "سئول پلازا " تظاهرات برپا کردند و به نشست گروه 20 که قرار است 11 و 12 نوامبر (20 و 21 آبانماه) برگزار ‌شود اعتراض کردند که این تظاهرات بزرگترین حضور ملی مردم کره جنوبی در صحنه جهانی از زمان المپیک 1988 تاکنون را نشان می‌دهد.
برخی از فعالان سیاسی، جلیقه‌هایی را برتن کردند که بر روی آن نوشته شده بود: علیه G20 که در حقوق کارگران مانع ایجاد می‌کند و شغل‌های متزلزل به وجود می‌آورد. مخالف G20 که رفاه اجتماعی را قطع می‌کند و خدمات عمومی را تخریب می‌کند.
برخی دیگر شعار می‌دادند که نشست گروه 20 را متوقف کنید و از تمام مردم خواستند که علیه نئولیبرالیسم و جهانی شدن به پاخیزند و متعهد شدند که تا زمان افزایش دستمزد حداقل خود به اعتراضات ادامه می‌دهند تا مشکل بیکاری جوانان نیز رفع گردد.
این گزارش می‌افزاید که ‌تظاهرات کنندگان همچنین به توافقنامه تجارت آزاد که "باراک اوباما " رئیس‌جمهوری آمریکا تمایل دارد تا در نشست هفته آینده گروه 20 با کره جنوبی به امضا درآورد نیز اعتراض کردند.
بیش از 8 هزار مأمور پلیس در اطراف مرکز شهر نیز مستقر شده‌اند زیرا احتمالاً این تظاهرات به خشونت کشیده خواهد شد.

خبرگزاری فرانسه می‌افزاید که سئول در 11 و 12 نوامبر، میزبان رهبران 20 کشور صنعتی جهان که شامل اوباما می‌شوند، خواهد بود.

تاریخ نشر : یکشنبه 16 آبان ماه 1389

منبع : خبرگذاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۷
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی