کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

تظاهرات دهها هزار نفری علیه نشست سران گروه 20 در کره‌جنوبی


http://www.khabarfarsi.com/newsImages/logoImages/2009/2009-05/2009-05-31/185525=450203_orig.jpg


با توجه به هشدار سطح بالا‌ی پلیس کره جنوبی به خیابان‌های پایتخت در مواجهه با خشونت، دهها هزار فعال این کشور امروز (یکشنبه) علیه نشست سران گروه 20 که این هفته در سئول برگزار می‌شود، دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمپین‌های کارگری و سایر فعالان در حالی در سئول شعار می‌دادند و شعر می‌خواندند که در محاصره هزاران پلیس ضد شورش قرار داشتند.

برپا کنندگان این تظاهرات شعار می‌دادند: ما به مبارزه خود در افزایش حقوق اندک و حل مساله بیکاری جوانان ادامه می‌دهیم. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که تنها 20 کشور برجسته درباره آینده جهان تصمیم بگیرند.

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرد، حدود 20 هزار تن در این اعتراض شرکت کردند و این در حالی است که کنفدراسیون اتحادیه‌های تجاری، گروه اصلی حقوق کارگران شمار افراد شرکت کننده را 40 هزار تن تخمین زد.

برخی از افراد جلیقه‌های قرمز رنگ با شعار "علیه گروه 20 که مانع حقوق کارگران می‌شود و مشاغل بی‌ثبات ایجاد می‌کند" به تن داشتند. افرادی با توزیع اعلامیه‌هایی مردم را به قیام علیه نولیبرالیسم و جهانی شدن ترغیب می‌کردند.

سخنگوی پلیس سئول اظهار کرد: مسئولان برگزاری این اعتراض گفته‌اند آنها به رغم هشدارهای پلیس به سمت مرکز شهر خواهند رفت و انتظار می‌رود درگیری‌هایی به زودی رخ دهد.

وی افزود، بیش از 8000 نیروی پلیس در اطراف مرکز سئول مستقر شدند.

سئول میزبان رهبران جهان از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در نشست گروه 20 در 11 و 12 نوامبر خواهد بود و این برای کره جنوبی بزرگترین حضور در صحنه جهانی از زمان المپیک سال 1988 سئول محسوب می‌شود.

چو هیون اوه، رئیس پلیس کره جنوبی ماه گذشته اظهار کرد، پلیس برای مقابله با تظاهر کنندگان در اطراف محل برگزاری نشست سطح هشدار بالا اعلام خواهد کرد.

پلیس هماکنون تدابیر شدید امنیتی برقرار کرده است و یگان ویژه‌ای برای حفاظت از رهبران گروه 20 تشکیل دادند و اطراف محل برگزاری نشست را به ارتفاع 2 متر با حفاظ امنیتی محصور کرده‌اند.

این ماه قانون ویژه‌ای تصویب شد که طبق آن پلیس اختیارات بیشتری در سرکوب تظاهرات‌های خیابانی بدست آورد و به ارتش اجازه حضور در مکان‌های عمومی داده شد.

تاریخ نشر : یکشنبه 16 آبان ماه 1389

منبع : خبرگذاری ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۶
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی