کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

بدون هیچ گونه اقدام تلافی جویانه کره شمالی؛

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

رزمایش نظامی گسترده آمریکا و کره جنوبی که با هدف مقابله با کره شمالی انجام شد...


رزمایش نظامی گسترده آمریکا و کره جنوبی که با هدف مقابله با کره شمالی انجام شد بدون رخداد خاصی امروز (چهارشنبه) به رغم تهدیدهای پیونگ یانگ مبنی بر اقدامات تلافی جویانه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آمریکا و کره جنوبی که کره شمالی را به حمله کشنده اژدری به کشتی چئونان کره جنوبی متهم می‌کنند، اعلام کردند که مانور دریایی و هوایی چهار روزه خود را برای ارسال یک پیام مشخص مبنی بر اینکه هر گونه اقدام تحریک آمیز در آینده تحمل نخواهد شد، انجام دادند.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ حدود 20 ناو جنگی شامل ناو 97 هزار تنی هواپیمابر جورج واشنگتن، 200 هواپیمای جنگنده شامل 4 جنگنده استیلث F22 و هشت هزار پرسنل نظامی در بزرگترین رزمایش مشترک دو کشور در سال‌های اخیر حضور داشتند.

یک مقام ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اظهار کرد:‌ ما این رزمایش را با همکاری یکدیگر به خوبی انجام دادیم و ارتش کره جنوبی این اعتماد را به وجود آورد که می توان در برابر هرگونه تجاوز کره شمالی در هر زمان با توجه به اتحادش با آمریکا به خوبی مقابله کند.

وی به خبرنگاران در یک کنفرانس خبری گفت: این رزمایش که امروز به پایان رسید یک نمایش خیره کننده قدرت به کره شمالی بود.

کره شمالی شدیدا اتهامات دست داشتن در غرق شدن کشتی کره جنوبی در ماه مارس را تکذیب کرده و تهدید کرده بود که علیه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی که آن را مقدمه‌ای برای حمله نامیده بود اقدام تلافی جویانه هسته‌ای انجام خواهد داد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد که هیچ گونه اقدام نظامی غیرمعمول در طول مرز دو کشور از روز یکشنبه تاکنون دیده نشده است.

اما دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که مرکز امنیتی سایبر ملی این کشور گزارش‌های اطلاعاتی مبنی بر یک حمله سایبری احتمالی از سوی کره شمالی دریافت کرده است.

یک سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی گفت: یک تیم از نهاد ریاست جمهوری با همکاری این مرکز علیه هک شدن به حالت آماده باش درآمده است.

رئیس سازمان جاسوسی سازمان کره جنوبی، کره شمالی را در حملات سایبری از سرورهای مستقر در چین که برای مدت کوتاهی وب سایت‌های دولتی و تجاری آمریکا و کره جنوبی را در ژوئیه سال گذشته فلج کردند، مقصر اعلام کرد.

رزمایش مشترک واشنگتن و سئول که امروز در دریای ژاپن (دریای شرقی ) به پایان رسید روی دفاع در برابر زیر دریایی های دفاعی تمرکز داشت.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرده است که حدود 9 رزمایش مشترک دیگر اواخر امسال برگزار خواهد شد.

منبع :  خبرگذاری ایسنا

تاریخ نشر خبر : چهارشنبه ۶/۵/۱۳۸۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۷
روح اله آذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی