کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

توکیو - روزنامه ژاپنی آساهی روز جمعه گزارش داد: دولت کره جنوبی موافقتنامه همکاری هسته‌ای را با کشور ترکیه به امضا رساند.

به گزارش آساهی، بر اساس این توافقنامه، کره جنوبی قرار است یک نیروگاه هسته‌ای را در شمال ترکیه احداث کند.

بر اساس این قرارداد که هفته جاری به امضای طرفین رسید، سئول با اعزام متخصصان کره‌ای برای ساخت این نیروگاه، نیروی متخصص مورد نیاز ترکیه را نیز آموزش می‌دهد.

به گزارش آساهی، مقامات کره جنوبی گفتند که با آغاز همکاری مشترک هسته ای انتظار می‌رود که یک موافقتنامه دیگر میان دو کشور تا پایان سال آینده میلادی (‪ (۲۰۱۱‬به امضای طرفین برسد.

طرح ترکیه برای ساخت یک رآکتور هسته‌ای در منطقه‌ای در سواحل دریای سیاه با استفاده از فناوریهای پیشرفته هسته‌ای کره جنوبی، می‌تواند به توسعه فعالیتهای هسته‌ای سئول در دیگر کشورهای خارجی کمک کند.

آساهی می‌افزاید: یک کنسرسیوم کره جنوبی سال گذشته میلادی (‪ (۲۰۰۹‬نیز توانست با شکست شرکتهای ژاپنی و آمریکایی، قرارداد ساخت چهار رآکتور هسته ای در کشور امارات متحده عربی را به دست آورد.

در ماه ژانویه سال جاری میلادی کره جنوبی طرح این کشور برای صادرات ‪۸۰‬ رآکتور هسته‌ای به دیگر کشورهای جهان تا سال ‪ ۲۰۳۰‬میلادی را آشکار ساخت و در ماه مارس همین سال نیز شرکت برق کره جنوبی و ترکیه به طور مشترک با همکاری برای انجام تحقیقات اولیه برای ساخت این نیروگاه موافقت کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۲۹
روح اله آذری

نظرات  (۱)

سلام مرسی از لینکت من لینکت کردم اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی