کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

کره سیتی

دانلود سریال ها و موریک هایی از کره جنوبی...

وقت بخیر
میهمان گرامی به وبسایت اختصاصی کره سیتی خوش آمدید
در صورت فیلتر شدن این سایت به ادرس www.krcity.sub.ir مراجعه کنید
------------------------------
ورودی های وبسایت :
WWW.DL2FILM.SUB.IR
WWW.DL2FILM.TK
آرمین مدیر کره سیتی

پست الکترونیکی
roohollah.azari@gmail.com
Yahoo ID: rooh.tab40

خبر مهم

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ
سلام من برای سال جدید در تدارک برنامه های جدید هستم

آموزشزبان کرهای را ادامه می دهم با روشی سریعتر و بهتر

مثل قبل کند و خسته کننده پیش نمی روم .

هیون جونگ در باشگاه بارسلونا در حال تماشای فوتبال است .

 source: Thank you for this site is : http://ss501fighting.wordpress.com 

این هم کیک تولد پارک جون مین

این هم هدیه او

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۲
روح اله آذری

نظرات  (۱)

می خوام بدونم سایت شما فقط در مورد بازیگران کر ه ای هست چون من یه بازیگر می شناسم به اسم تاکشی کانشیرو من خیلی این اونو دوست دارم به هر سایتی رفتم هیچ مطلب یا عکسی پیدا نکردم دوست دارم شما در مورد این بازیگر هم مطلب و عکس چاپ کنید خیلی بازیگر معروفیه خیلی خوشگله خواهش می کنم در مورد اون هم چیزی بنویسید ممنون می شم دوست عزیز



دوست عزیز
متاسفانه تخصص ما فقط کره جنوبی رو دربر میکیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی